Catalogus
Jan Th Giesen Home Welkom Zijn leven Zijn werk Zijn vrienden Catalogus Contact Blog De stichting Monografie © Stichting Johannes Theodorus Giesen 2015
Als onderdeel van de monografie wordt thans de informatie voor een overzichtscatalogus verzameld. Van ruim 1100 van zijn werken is er een afbeelding aanwezig inclusief een aantal technische gegevens zoals jaar van vervaardiging, afmeting, verblijfplaats en gebruikte technieken. Het is de bedoeling om deze catalogus on-line beschikbaar te stellen. Indien u in het bezit bent van werken van Jan Giesen, willen wij u vragen om een foto vergezeld van technische gegevens zoals bijvoorbeeld afmeting, techniek en afkomst te mailen naar de coördinator van de monografie, zodat het betreffende werk in de catalogus kan worden opgenomen. Voor de e-mail kunt u op onderstaand adres klikken: info@stichtingjangiesen.nl Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Catalogus